ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Δ Ε Σ Π Ο Ι Ν Ι Δ Ο Υ Μ Α Ι Ρ Η
Α) ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ : ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ : ΚΟΖΑΝΗ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ : 08 / 03 / 1991
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ : ΑΓΑΜΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ : ΕΡΓ. ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ/ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
Τ . Κ . : 50200
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 6974173441
E-MAIL : desmary@windowslive.com
Β) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
1. |
ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ : Δημοτικό Σχολείο Προαστίου Πτολεμαΐδας
ΓΥΜΝΑΣΙΟ : 5ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας
ΛΥΚΕΙΟ : 2ο Ενιαίο Λύκειο Πτολεμαΐδας
2. |
ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ |
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΗΠΕΙΡΟΥ – ΣΧΟΛΗ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ , ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία
ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : 10
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥ : 8, 32
3. |
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής – Ειδική Αγωγή
4. |
ΕΜΠΕΙΡΙΑ |
Κλινική 1: Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Χατζηκώστα, Ιωάννινα
(2009)
Αποκτηθείσα εμπειρία αξιολόγησης αρθρωτικών διαταραχών, Μαθησιακών Δυσκολιών και Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών (Δ.Α.Δ.)
Κλινική 2: Κέντρο Ψυχικής Υγείας και Ε.Λ.Ε.Π.Α.Π, Ιωάννινα (2010)
Αποκτηθείσα εμπειρία πάνω σε Εγκεφαλική Παράλυση, Nοητική Yστέρηση και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
Κλινική 3: 12Ο Δημοτικό Ιωαννίνων (Τμήμα Ένταξης), Ε.Ε.Ε.Κ Ιωαννίνων
(2010)
Αποκτηθείσα εμπειρία πάνω σε Σύνδρομο ASPERGER, διάσπαση προσοχής, Σύνδρομο Down, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Δ.Α.Δ)
Κλινική 4: 3Ο Δημοτικό Μαρμάρων (Καρδαμίτσια) (Τμήμα Ένταξης), Ιωάννινα (2011)
Αποκτηθείσα εμπειρία πάνω σε δυσαρθρία, μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία, Αφασία, Εγκεφαλικά Επεισόδια
Δημιουργία και Χρήση Υλικού για:
Φωνολογικές και Αρθρωτικές Διαταραχές, Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία, Αφασία, Αυτισμό – Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Νοητική Υστέρηση, Τραυλισμό
Πρακτική Άσκηση: «Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας, Δεληγιάννη», Πτολεμαΐδα
( Απρίλιος 2012 – Σεπτέμβριος 2012)
Εργασία : «Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας , Δεληγιάννη», Πτολεμαΐδα
(Οκτώβριος 2012 – Μάιος 2013)
Αποκτηθείσα Εμπειρία πάνω σε Αυτισμό, Νοητική Υστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ.Υ), Επιλεκτική Αλαλία, Δυσαρθρία, Σύνδρομο Down, Τραυλισμός.
Χρήση της μεθόδου Νευρολειτουργικής Αναδιοργάνωσης «Padovan».
Δημιουργία «Κέντρου Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας» στην Πτολεμαίδα – Σεπτέμβριος 2013
Ενασχόληση με διαταραχές Αυτισμού – Σύνδρομο Αsperger (Δ.Α.Δ), Νοητικής Υστέρησης, Μαθησιακές Δυσκολίες, Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ.Υ), Επιλεκτική Αλαλία, Δυσαρθρία, Σύνδρομο Down, Τραυλισμός, Δυσπραξία, Σύνδρομα.
4. |
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ |
4.1 ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ:
ΑΓΓΛΙΚΑ : Lower, Certificate of Competency in English, University of Michigan
(2005)
4.2 ΣΥΣΤΗΜΑ BRAILLE (ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ)
Κέντρο Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών (2012)
4.3 ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ :
Γνώση ΜΑΚΑΤΟΝ (Πρόγραμμα Γλωσσικής Ανάπτυξης και Εναλλακτικής Επικοινωνίας)
Γνώση TEACCH ( Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας)
Γνώση Μεθόδου Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για παιδιά – Θεωρία και Παρέμβαση (S.I - Sensory Integration paediatrics – Theory and Intervention (module 1 – 2 - 3)
Μέθοδος Padovan – Νευρολειτουργικής Αναδιοργάνωσης
4.4 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ – ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ :
4.4.1 Παιδική Δυσφαγία – Dore Bloom
Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου , Θεσσαλονίκη (2014)
4.4.2 Μέθοδος Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για παιδιά – Θεωρία και Παρέμβαση (S.I - Sensory Integration paediatrics – Theory and Intervention (module 3)
Training Centre for Allied Health Professions, Epimorfosis, Αθήνα (2014)
4.4.3 Μέθοδος Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για παιδιά – Θεωρία και Παρέμβαση (S.I - Sensory Integration paediatrics – Theory and Intervention (module 2)
Training Centre for Allied Health Professions, Epimorfosis, Αθήνα (2013)
4.4.4 «Μαθησιακές Δυσκολίες και εκμάθηση Ξένης Γλώσσας»
Κέντρο ikid, Αθήνα (2013)
4.4.5 «Αξιοποίηση του παιχνιδιού για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του παιδιού»
Κέντρο ikid, Αθήνα (2013)
4.4.6 «Μέθοδος Padovan – Νευρολειτουργικής Αναδιοργάνωσης»
Κέντρο Διάγνωσης και Θεραπείας των Διαταραχών του Λόγου, Θεσσαλονίκη (2013)
4.4.7. « Φωνολογική Επίγνωση – Ενημερότητα»
Κέντρο ikid, Αθήνα (2013)
4.4.8 «Αποκατάσταση φωνής μετά από Ολική Λαρυγγεκτομή»
Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου , Θεσσαλονίκη (2013)
4.4.9 « Μ.F.T. Οι Λειτουργίες του Στόματος – Μυολειτουργική Θεραπεία»
Ιωάννινα (2013)
4.4.10 Μέθοδος Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για παιδιά – Θεωρία και Παρέμβαση (S.I - Sensory Integration paediatrics – Theory and Intervention (module 1)
Training Centre for Allied Health Professions, Epimorfosis, Αθήνα (2012)
4.4.11 ΜΑΚΑΤΟΝ - Πρόγραμμα Γλωσσικής Ανάπτυξης και Εναλλακτικής Επικοινωνίας
Makaton Eλλάς, Ιωάννινα (2012)
4.4.12 Πρόγραμμα Teacch – Δομημένη Εκπαίδευση
Aegean Omiros College, Αθήνα (2012)
4.4.13 «Αυτισμός – Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές»
Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη (2011)
4.4.14 «Asperger : Το Σύνδρομο του Μικρού Σοφού»
Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη (2011)
4.4.15 «Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες : Αίτια, Διάγνωση & Αντιμετώπιση»
Employ, Θεσσαλονίκη (2011)
4.4.16 «Σύνδρομο Down: Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη , Ανίχνευση & Παρέμβαση»
Employ, Θεσσαλονίκη (2011)
4.4.17 «Τραυλισμός : Η φύση και η Αντιμετώπιση του»
Employ, Θεσσαλονίκη (2011)
4.4.18 «Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές – Γενετικά Σύνδρομα: Από τη Διάγνωση στην Εκπαιδευτική Παρέμβαση»
Employ, Ιωάννινα (2010)
Γ) ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ |
Κος Δημοσθένης Δεληγιάννης, Ιδιοκτήτης – Εργοθεραπευτής του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Δεληγιάννη, Πτολεμαΐδα
Κα Γεωργία Ρέλκα, Λογοθεραπεύτρια και Ψυχολόγος, στο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Δεληγιάννη, Πτολεμαΐδα
—————
Επαφή
Λογοθεραπεία - Εργοθεραπεία Δεσποινίδου ΜαίρηΒασιλίσσης Σοφίας 40
Πτολεμαίδα
50200
2463 771150
6974173441
desmary@windowslive.com